

Já passaste por isto?
Saíste de uma consulta com tudo claro… mas chegaste a casa e surgiram dúvidas?
Ficaste sem saber se podias trocar um alimento por outro?
Tiveste uma viagem, um jantar, um treino fora de horas… e não soubeste como ajustar o plano?
Pensaste “será que posso comer isto?” e acabaste por não comer nada?
Tens receio de estar a fazer "asneira" porque não sabes se estás a seguir o plano corretamente?
Sentes que, sem acompanhamento, vais relaxando e voltando aos velhos hábitos?
Meet the team responsible for your support.

É hora de fazer diferente.
O Acompanhamento Basic foi desenhado para garantir que não desistes ao primeiro desafio, não duvidas ao primeiro obstáculo e não voltas aos velhos hábitos.
Mudar não exige perfeição.
Exige acompanhamento.
Frequently Asked Questions
Who is the Basic service for?
If you want closer and more complete support, but your level of competitive demand does not justify daily online support, then this is the solution for you.
Weekly feedback helps us adjust what is necessary so that you don't have to wait for a new appointment. You will reach your goals sooner.
Suitable for: footballers in non-professional leagues and athletes without weekly competitions.
Qual a vantagem de ter interação semanal?
Toda! Além de não precisares de esperar pela próxima consulta para tirares as tuas dúvidas, sentir-te-às sempre acompanhado. Poderás fazer todas as tuas questões: sejam acerca dos melhores produtos, receitas, mitos,...mas, acima de tudo, poderás partilhar o teu progresso.
What is the difference between Basic and nutrition consultations?
In the Basic plan, you will receive weekly feedback in the WhatsApp group, with answers to all your questions. Any changes to your plan will be made without the need for an appointment.
What is the difference between Basic and Pro and Elite services?
In Basic you have weekly feedback and restructuring of plans without the need for consultation.
In the Pro and Elite follow-ups you have daily feedback, weekly plans, nutritional periodization, anthropometric assessments included and much more.
Can I renew the service?
Yes! As many times as you want.
The time appears as "unavailable" how can I schedule?
The message "unavailable" may appear if we have all the vacancies filled.
However, you can send us a message (+351 911 151 800) or email (secretaria@themile.pt) and we will confirm availability.